...kala ku sendirian,aku merindui wajahmu
pilu rasa hati tanpamu disisiku...
pernah ku ucapkan,kasih dan sayangku hanya buatmu seorang
takdir telah menentukan perpisahan kita
atas permintaan dirimu atas rasa sentosa diri
walau pahit dan menderita,ku tetap berharap cinta ini berulang kembali
ku cermin diri ini dan terteralah kedaifan diri
yang menyakitkan hati yang memandang
hakikatnya...yang ku ada adalah
satu jasad,satu nyawa,satu cinta...hanya buatmu seorang
dan tidak ku salahkan dirimu
kau berhak tentukan nasib dan kebahgiaan hidupmu
seperti mana kau impikan
semoga segalanya Allah kurniakan buatmu
walau aku terdampar kesepian dan kesengsaraan,...

Comments

  1. Kala kau bersendiri
    Menghitung perpisahan ini
    Aku sangat ingin kau mengerti
    Aku jua sepi...

    ReplyDelete
  2. Dikala engkau bersendiri
    menghitung perpisahan ini
    aku jua sengsara
    *Kosong*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ku Titipkan Doa Buatmu Di Penghujung Rindu...

Erti Rindu...

Bintang Hatiku Puisi Rindu